Apr 16, 2012

Moments.

hari tu mak suruh charge phone dalam bilik. pastu dia ada ckp 'mana msg2 yg xpenting delete'. Jadi, aku pun buatlah kajian. kajian ? bukan aku bukan experiment. experiment ? bukan aku selidik. selidik ? pape jelah.

Skodeng punya skodeng punya skodeng last last, aku jumpa ni...


Nisa panggil aku adik ! BHAHAHA. yg 11.09 pm tu salah time. mungkin adalah tu ape2 masalah teknikal berlaku. tp yg 3.24 am tu betul. haha. aku mmg dah lama pgg jawatan 'burung hantu'. maklumlah cuti kan tidur lewat bangun lewat. Calon isteri jenis ape ni ? ha ha calon isteri, besarnya angan2. kbai. tp Liam xkisah. hehe.

pastu jumpa ni, haha. persoalan anda pasti terjawab.


aku nmpk je msg ni aku punya lah gelak gila2. aku pun xth kenapa aku gelak gila2. mungkin sbb mase tu aku rasa nak gelak ;p haha. semangat jewp. persoalan anda pasti terjawab ! HAHAHAHAHAHAHA.

comel je gkah ni, haha.


boleh gkah boleh. esok zaf bawak eh. haha. gkah gkah. zaf rindu gkah. hehe. masa ni pun mungkin ada masalah teknikal. Gila apa gkah nak msg aku pukul 4 pagi.

pastu aku jumpa lagi nisa hantr ni dkt aku.... haha...


nisa pnggl aku adk lg, haha. kalau sekrang 'weh....' hahahah. Rindu kau nisa. jom lah keuar jom lah jom lah jom lah jom lah jom lah jom lah jom lah.

pastu, aku jumpa msg cikgu deeyana. comel jewp cikgu ni.


aku rasa aku wish 'happy mother day' kot. ha yelah. haha. siap 'hehe' lg. Saya sentiasa doa cikgu cepat jadi mama. Insya-Allah Allah Maha Adil kan :) sebenarnya kan cikgu ni sporting gila. siapa tgk dia gelak, confirm cair. dah lah lawa gila. tp kalau sekali dia dah naik angin, habislah. pernah sekali tu dia hentak menja sampai gelang dia penyek. haa bayangkanlah ._.

pastu aku jumpa ni...


adalah cikgu ni. marah gila. kenapa dia lepas dkt aku aku pun xth. haha. biasalah aku kan anak murid kesygn cikgu2 smk btho 2 - - hahahaha perasannya. siapa xmarah kan. adalah satu hal ni, malas nak cite. bye.

pastu aku jumpa ni, haha. comel jewp minah ni...


mesti kau gelak kan nisa ? HAHAHA. mula2 nisa hantar 'testing'. pastu aku tanya 'kenapa'. pastu dia reply ni. mei mei pulak, HAHAHAHAHAHHAHAAHHAHAHA. bila aku jumpa msg ni pun aku gelak, haha. comel kot ber-'w' dkt blkg. haha. nisa ni manja sbnrnya. dia nak manja dgn aku, sweetkan ? haha.

banyak lg aku jumpa, tp malas lah nak show off. haha. kbai. selamat minum kopi. ikhlas dari Nur Zafira yg cantik, molek, cun dan baik hati :) oh ya sopan santun juga.

No comments: