Apr 17, 2012

HORRRRRRRAAAAAAAAAAAAAY !

Alhamdulillah. aku dah pass tadi. Akak JPJ tu baik gila kot. Aku rasa mcm nak peluk je dia. Mcm nak cium je dia. Baik gila kot dia. Padahal tadi aku boleh fail kot. tp dia bg chance lagi. Sumpah dia baik gilaaaaa ! Aku ada 2 kawan ni. Satu laki satu perempuan. aku tgh tgh ._. haha. ikut turn lah kan. mula laki tu pergi. pastu aku. pastu perempuan tu. ni pun nak bagi tahu ke ? ley, biarlah ;p Aku bawak Viva, hehe.

Aku suka akak tu pnggl aku 'adik'. comel jewp. 'okay adik, sekarang dgr ckp akak. akak nak bg adk lulus. akak xnk adk ulang sampai 2 3 4 5 kali. kadang2 tu akak rasa kesian org yg ulang banyak2 kali ni' Aku dgr jewp. haha. 'adk, viva ni senang. adk kena tekan minyak kuat sikit' Ya Allah, baik gila akak ni. Dah lah comel, hihihi. boleh pulak time tu aku confused minyak dgn brek. haha. patutnya td aku boleh fail kot sbb langgar line putih tu, enjin mati sekali. Ya Allah, engkau telah selamatkan hambu dari fail lagi. Syukran Ya Allah.

Akak tu pok pek pok pek, aku xlayan dia sangat sbb aku time tu tgh cuak. hahahaha. pastu dia ckp 'adik, kenapa serious je ni ? Senyumlah sikit. Senyuman itukan sedekah. Xkira lah awak nak senyum dkt sape pun tp senyumlah kan nmpk manis' Gelak terus aku, haha. Tapi akak tu mmg baik. ada satu simpang ni, dia ckp 'adik, dkt sini slow sikit, simpang' comel je perangai dia. i love you kak. Kerja dia dlm kereta tu cakap je. haha. kes aku mcm kes nisa, masa dia test pun jpj tu bnyk ckp. pastu samapi lagi satu simpang, dkt simpang tu kena u-turn pastu akak ni ckp 'okay dik, skrg kena jage clutch ha pusing lagi okay tekan minyak sikit' Aku ikut jelah ckp dia. Alhamdulillah xmati enjin. Nasib woo ~~

pastu bila balik, aku okay jelah. time nak balik akak tu xbnyk sngt ckp. haha. dia dah penat kot ;p Dah samapai dkt surfine tu, akak tu tanda apa yg patut semua. tgh2 dia tanda aku tanya dia 'akak saya lulus ke ?' Pastu dia kata 'mestilah kalau awak fail dah lama saya yg bawak' haha comel doh dia. pastu dah turun kereta masuk bilik bla bla bla jumpalah kawan laki tu. Dia tanya lulus x ? Spontan lah aku ckp lulus je, kau ? oh aku pun lulus. Pastu aku dgn dia tunggu budak perempuan tu. Sementara tunggu laki tu cite 'jpj tu garang gila'. haha.

pastu budak perempuan tu pun dah sampai. tanya dia lulus x ? dia ckp lulus. Alhamdulillah lah. pastu perempuan ni ckp 'jpj td garang gila'. Aku rasa aku untung gilaaaaaaaaaaa, bertuah gila sbb dapat akak ni. Sikit pun dia xmarah aku. Aku kan happy go lucky ;p haha. tp serious aku rasa mmg aku calon yg untung gila untung. k. haha. Ape pun lah, Alhamdulillah. Thank you for everything Allah.


Akak Zainoorlily, thanks sebab dah bnyk bantu saya. aku dapat 17/20. hehe. oh ya, uncle ho pun ! thanks sbb jadi cikgu saya. sbb uncle lah saya boleh bawak kereta, saya boleh lulus jpj. Aku lulus ni pun sbb doa parents aku, doa kawan kawan aku. thank you mom & dad. thank you guys :* :* Lepas ni boleh lah konvoi ramai2 kan. haha. Aku, Nisa, Aina, Panna dah ada lesen. Kita konvoi keretaa. Vroom vroomm. konvoi pegi jj jelah. haha. Aku happy lagi sbnrnya. kbai.

oh yaaaaaaaa, ni ada sampingan sikit. baguslah kalau kau dah sedar. Cuba kau 'stop the tape and rewind' Cehwah ! haha. okay2 serious. Cuba kau tgk apa yg kau dah buat. Cuba kau cermin diri kau. Cuba kau cari perbezaan dulu kau dan skrg. CUBA CUBA CUBA ! Lagi aku ckp lagi aku bengang. Lagi aku bengang lagi aku tahan berak aku ni. Pengotornyaaaaaaaaaaaaaaaa ! haha. normal lah berak2 ni ._.

No comments: