Mar 24, 2012

Wed-Nes-Day.

lame dah xupdate blog ni, haha. sibuk layan twitter. maaf ye saya curang. k. masa sngt pantas berlalu. result SPM pun selamat diambil oleh semua calon SPM. tahniah saya ucapkan kepada mereka yg straight A's. Belajarlah dgn gigih. Kepada yg xpuas hati dgn result tu, mungkin rezeki anda masa u/collage nanti. Allah Maha Adil. Dan dia mesti nak yg terbaik utk hamba2Nya JIKA hamba2nya sentiasa ingat kepadaNya.

Alhamdulillah. aku dapat result yg sederhana okay. Ape pun aku tetap bersyukur. Masalah skrg ni adalah, aku xth nak ambil course ape. org kate account susah, ade jugak org kate lawyer lagi susah. tp kalau nak diikutkan, kalau xbelajar ape pun semua susah. ade org lain pulak kata ikut kata hati. kalau korg nak tahu, kata hati aku xboleh pakai. kata hati aku selalu tepesong. kbai.

Lepas dah ambil result, kami (aku, nisa, aina, panna) berjalan2 ke Jusco Cheras Selatan. konon nak release tension. muahahaha. yg paling best aina drive. woohooooooo. tp lesen P xdpt lg. berani betul dia. haha. tp panna jalan2 dgn habo. yelah dah lame kot diorg xjumpa. then kiteorg (aku, aina, nisa) pergi tgk wayang. tgk John Carter. Cerita dia okay ape. bg aku lah. tp bg abg aku cerita tu bosan. masing2 ade pendapat snediri kan. muehehe. suka anjing planet marikh tu. comel kot. and laju gile. suka bile dia manja2 dgn John. yg xboleh blah makhluk2 marikh tu pnggl John Carter, Virginia. HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA.

Dah hbs tgk wayang, panna pun dah tunggu depan. panna join kiteorg balik. then kam pun pergi main. haha. yg masuk2 token tu. rm 1 = 1 token. Jadi aku dgn rela hati beli 10 biji token. haha. main kapal 3D. sumpah aku ckp, AWESOME GILA ! aku sukaaaa. panna ddk dalam tu menjerit je bile kapal tu goyang. haha. dalam tu boleh ddk 2org je. tp kami berempat masuk sekali dlm tu. haha. pastu photoshoot jap :p

pastu kami ke cafu pula, ziarah teman2. dan hari rabu hari tu, 22-March-2012 adalah satu hari yg mendebarkan dan menyeronokan. serious aku enjoy gile hari tu. dgn kawan yg satu kepala. love them a lot <3 oh ya. masa otw nak ke carefour ade traffic light. kebetulan merah, kereta kene stop lah kan. lori belakang kereta aina cabut bulu hidung. LAWAK GILA ! HAHAHAHHA. kami tgk je dia tp dia mcm xkisah. dia tetap cabut bulu hidung dia. tngkp gmbr tp xclear sngt. hahaha. sakai gile. Sampai disini sahaja post aku kali ni. Aku akhiri post kali ni dgn beberapa gambar dan Assalamualaikum.






No comments: