Mar 17, 2012

I'm still wide awake

mcm kenal je, haha. bye bye bye. now playing - Everything About You You You. haha. ye aku mmg taksub, so ? Datang lah Malaysia, please please please.

Selepas sekian lama, hari ni aku dapat makan tutti frutti, Aww. abg belanja. lagi rm5 duit mak. last makan tutti 19-01. tu pun mak aina yg bawak kan, hehe. happy woo ~

mnggu depan, 21-03-11, sesuatu yang hebat bakal berlaku. result SPM woo. k cuak cuak cuak. doakan aku dgn kawan2 aku. aku pasti Allah akan beri yg terbaik utk hamba2-Nya.

Now, 12:51 am and aku belum mandi, huwaaaaaaaaaaa. haha. jap lagi mandi lah. lek lu. tp malas betul nak mandi, tp kena mandi. nanti xboleh tidur aku sbb busuk !

td ade mamat ni tweet pasal Smk Btho 2, aku yg rase bangga, huwawawawa.

semalam Nisa bercerita. kesian dia. tp td aku tweet dia org tu dah call, baguslah. kalau nak ikukan dia dah belajar bnyk tp org tu, err. xnk cerita. bye.

abg pergi tgk John Carter hari ni. Jealousshh k jealousshh. aku cume tgk movie trailer je. k kesedihan membuak2. mak ajak tgk wayang hari rabu sebab ticket murah. Saya tahu mak saya tahu.

Saya akhiri disini. Doakan result saya dan rakan2 okay. Amin. Selamat malam :)

No comments: