Mar 10, 2012

I love you !

It's a beautiful night... oh Nisa, thank you. teharu gila weh. sangat weh. haha. bangga pun ade. sikit :p sbb kau sebut name aku, wahahahaha. tp sebut mcm kene paksa je, haha. tp aku xkisah. aku suka. muehehe. And bile kau tngkp gmbr pakai scarf yg aku beli tu, aku rase lawak sbb pink, haha.

Gila rindu korg. Nisa, Aina, Farhana. Daripada hari tu nak jumpa tp xjumpa2. Rancang punya baik tp panna ada hal. K xkeluar lah. Xcukup sorg mane best nak keluar kan. Kalau rindu korg, aku mesti tgk video2 yg kite record tahun lepas. haha. dalam kelas, dkt rumah nisa. haha. seronok k luang masa dgn mereka. Saya amat rindu.

Hari ni nak jumpe Haziqq, Aww. bukan pakwe tp adk okay. adk haziq lagi comel, farzana. suka mata dia. bulat. putih diaaa lagi. ohsem weh. haha

nak mandi. bye :*

No comments: