Feb 15, 2012

Aku gedik. K.

memang pung. haha. let me tell you something. Ceh speaking. saya suka lah ! Actually all girls are 'gedik'. betul ke grammar ni ? K lantak. HAHA. Semua perempuan pung gedik jugak. Cuma beza dia gedik biasa dgn gedik melampau. Sini aku terangkan :)

K gedik biasa ni mcm biasa lah. Contohnya aku. LOL. gedik biasa mcm normal lah. aku sebenarnya xth sngt nak terangkan pasal gedik biasa sebab xde idea sngt. Jom beralih ke gedik melampau.

Gedik melampau merupaka gadis yg sngt melampau sampai dia lupa yg dia gedik melampau. Contoh : bEtOL KewH CINTA mmBAwa BhagIa ..CerIAkan hiDUp KitA ??? BetoL KewH HidUp AKaan deRiTa jiKA tiADa rAsa SAYANG ,,taK adEW ~KEKASIH~????????? ==,
??????????????????????????????????????????????????????????????????????? :P
contoh ni dipetik dr wall teeeeeeeeeeet. identitinya haruslah dirahsiakan
hahaha, aku ade try tulis mcm ni dan ternyata jadi. gempak an aku. HAHA. jap2 nak copy pastu itew paste k. jap taw. K.
Nih : eRm,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, aWaK tHaKiT pEyUt ? hmm,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, TiAn AwAk. TitEW tA TaW nAk UaT pEw LaGy........................................:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
HAHAHAHHAAHHAA, berjela2 titik dia. sakai gile. K berhenti kutuk org.

Aku diperingatkan bahawa setiap manusia tidak sempurna. Jadi, fikir2 kan lah ye wahai gadis. Kepada yg bace, sorry lah. sebab aku ni mmg kuat kutuk org, kadang org pung kutuk aku cume aku xth sape :) HAHAHA, harap kau bahagia. K bai :) Makang time.

No comments: